Gudstjenester

Velkommen til gudstjenestene våre!

Søndag 24. mars er det palmesøndag. Lise Sagdahl taler over teksten fra Matteus 21, 1-17.

Lars-Gøran Strømhaug leder gudstjenesten og Svein Arne Aase & co leder lovsang. Barna er velkommen til søndagsskolen vår (Noahs Ark og E10). Barna i 1.- 4. klasse inviteres til påskevandring. Bli gjerne igjen og bli kjent med folk på kirkekaffen.

Programmet for påsken finner du her.

Tv-serien The Chosen kan du se her (gratis)

Podkasten vår finner du her.

Program for våren 2024: Vårprogram 2024(3).pdf

Translation here

Bli gjerne med i smågruppe: Påmelding til gruppe@trondheim.frikirke.no.

Hva kan du forvente deg på søndagsgudstjenestene våre?

Vanlige folk!
Du vil møte både ungdom og studenter, familier med små barn, familier med tenåringer, voksne uten barn, enslige fedre og alenemødre, mennesker fra 20-40 forskjellige nasjoner, bygningsarbeidere, lærere, ingeniører og sykepleiere. Med andre ord: helt vanlige mennesker.

Lett å følge!
Vi er velsignet med frivillige som vil oversette tjenesten vår til engelsk for de av dere som ikke kjenner det norske språket. Tekstene og bønnene vises på veggen. I kirken vår bruker vi for det meste piano, gitarer, bass og trommer i musikken vår, og vi prøver å balansere mellom de tradisjonelle og nye salmer og lovsnger, noen på norsk og noen på engelsk.

Aktuell!
Alle våre predikanter vil prøve å forkynne over temaer som vi kan forholde oss til i dag. Dette kan være samfunnet vårt og forholdet mellom mennesker, hvordan vi kan støtte og hjelpe hverandre, tilgivelse. Andre temaer kan være vårt forhold til Gud, Bibelen, tro, tvil, vår fremtid og håp.

Informasjon for frivillige

Turnus

Link til liturgier og verktøy for planlegging