Noahs ark og E10 - Vår søndagsskole

Noahs Ark er søndagsskolen for alle barn fra 0-14 år.

Vi ønsker å lede barna til Jesus og hjelpe dem til å bli frimodige etterfølgere av han.

Noahs Ark er hver søndag utnom familiegudstjenestene, da feirere vi gudstjeneste med hele menigheten. Vi ønsker å legge tilrette for familiene og derfor vil MiniNoahrommet og ammerom stå åpent  fra kl 10. Ta med niste pakka og kom å lek litt før gudstjenesten.

Fra høsten av startet vi opp med Awana Spark på Noahs Ark. MiniNoah vil ha Awana Puggels og Cubbies og opplegg fra NLMung.

Hjertilig velkommen Noahs Ark!!

Bilde

Mini-Noah er for barna mellom 0 og 5 år. Mini-Noah er delt inn i to grupper: 0-3 år og 4-5 år. Her er det først en samling med fokus på sang og enkel formidling ved bruk av Awana .Puggels for de minste og Cubbies for den elste gruppa.  Etter samlingen er det frilek med stort fokus på trivsel og formingsaktiviteter Den minste gruppen er en foreldre med inn og det er en flott anledning til å bli kjent med nye. 4-5 åringene kommer gjerne uten foreldre.

Noahs Ark er søndagsskolen vår for 1. - 4. klasse. Vi har fellessamling med musikk, undervisning, konkurranser og bønn, går så i smågrupper og avslutter med lek og hobby. Vi lærer om mennesker og hendelser i Bibelen og knytter det enkelt opp til våre liv. Holder til i andre etasje og blir fulgt opp av av lederne.

E-10 samles tweens fra 5.-8. klasse. Vi har et opplegg med fokus på tweensen trosliv og hverdag. På E10 legges det stort fokus på trivsel og godt fellesskap.

Kontakt Hege

Kontaktperson i staben